lauantai 30. heinäkuuta 2016

Hiukset kuosiin

Minulla on viikon päästä koekampaus ja -meikki, joten kävin perjantaina värjäyttämässä hiukseni. Täytyy sanoa, että jo oli aikakin, koska minulla ei ole varmaan ikinä ollut niin pitkää juurikasvua ja olin jo melko tuskastunut kuontalooni. En kuitenkaan voinut värjätä hiuksia liian aikaisin, jotta koekampauksessa sävy vastaisi suunnilleen sitä, mikä se tulee olemaan hääpäivänä (mahdollisen lisäkkeen takia). Kävin häät 2016 -ryhmästä saamani suosituksen perusteella Q Hairissa. Halpaa lystiä tuo hiusten värjäys ei todellakaan ole, mutta ensimmäistä kertaa vuosiin tuntui siltä, että olin oikeasti rautaisen ammattilaisen käsissä ja lopputulos oli sen mukainen. Tyvi värjättiin ensin ja pituuksiin laitettiin ohuita raitoja ennen kuin koko päähän levitettiin lämmin suklaanruskea sävy. Lopputuloksesta tuli todella luonnollinen, monivivahteinen ja kiiltävä (kuvat eivät tee oikeutta). Lisäksi hiukseni olivat värjäyksen jälkeen aivan unelman kevyet ja ilmavat osittain varmasti Olaplex-käsittelyn ansiosta.




Ostin myös kotiin Olaplex ylläpitotuotetta, joka ylläpitää hoitokäsittelyn tuloksia. Käyn vielä uudestaan värjäyttämässä hiukseni noin viikko ennen hääpäivää, jotta väri on kiiltävä ja mahdollinen juurikasvu peitossa.

Olen suhtautunut tulevaan koekampaukseen ja -meikkiin todella rennosti. Kampauksesta minulla on jo jonkinlainen visio, mutta nähtäväksi jää, miltä se näyttää omassa päässäni. Meikin sävyjen toivoisin olevan lämpimiä (kulta, ruskea) ja olen aina haaveillut smokey eyes -lookista, mutta muuten aion luottaa täysin ammattilaisen näkemykseen häämeikistäni. 

Tänään sain vihkipuheemme (= muutama runo ennen virallista kaavaa) lähetettyä vihkijällemme ja tarkoituksena olisi vielä tilailla karkkitötteröitä, vieraskirjajuliste sekä hääsuklaarasioita Now & Foreverista sekä viimeistellä menu ja juomalista tässä viikonlopun aikana. Mikään ei ole niin hyvä motivaattori kuin kuun loppu ja se fakta, että meidän häihin on kohta enää kuukausi aikaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti